Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

İğne oyası fiyonk yapılışı

Daha önce anlattığım fiyonk yapılışı hakkında çok soru aldım anlaşılmayan yerleri oldu bu yüzden daha farklı daha net bir anlatım yapmaya çalıştım inşallah bu sefer anlaşılır olmuştur.

kullanacağımız araç bildiğimiz kancalı iğne.



Öncelikle kancalı iğnemizin kanca kısmını kırıyoruz
alttaki gördüğümüz şekildekigibi


İğnenin demirleri çok açıksa sıkıp resimde gördüğümüz gibi yapıyoruz ,
aralık kısmını yapacağınız fiyonkun boyutuna göre ayarlıyoruz büyük yapmak istersek daha çok açıyoruz küçük yapmak isteyince skıyoruz.

Önce fiyongu yapacağımız örneği yapıyoruz ..

Bu kelebek yapılışına buradan bakabilirsiniz ,sadece bunun ortasındaki pırpırları ikitane yapıyoruz. verdiğim linkte 3 tane anlatmıştım...

Kenarlarındaki tavşan kulağı yapılışınada buradan bakabilirsiniz ..

Bir pırpırn başına düğüm yapıyoruz...

Kancalı iğneyi resimdeki gibi örneğin üzerine koyup sıkıca tutarak ipi kancalı iğneye 6-7 kez sarıyoruz

İğneyi düğüm yaptığımız pırpırın içinden geçiriyoruz

Bir düğüm yapıyoruz..

Düğümü iyice sıkıyoruz...

Yine iğnemizi alttaki pırpırn çinden geçirerek bir pırpır yapıyoruz...

Düğümlerimizi iyice sıkıyoruz..

Ters düğümle pırpırın başına çıkıyoruz..

Yine burayada alttaki fiyonk gibi 6-7 kere ipi kancalı iğneye sarıyoruz..

Aynı şekilde düğüm yapıp sıkıyoruz..

Yine aynı şekilde pırpır yapıyoruz..

Fiyonk sayısını örneğimize göre yapıyoruz 1 - 2 - 3 kat yada daha fazla ben 3 kat yaptım...

Fiyonk yapmamız bitince kancalı iğneyi fiyonkları bozmadan dikatlice çıkarıyoruz...


0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri