Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

2012 ÖRGÜ ÇİÇEKLİ ÇANTA VE ŞAPKA TAKIMI

"ÖRGÜ ÇİÇEKLİ ÇANTA VE ŞAPKA TAKIMI" "2012 "ÖRGÜ ÇİÇEKLİ ÇANTA VE ŞAPKA TAKIMI" Örnekleri Modelleri Resimli Anlatım Atkı Bere Şapka Eldiven Örgüleri, Örgü Çanta Modelleri Derya Bakkal" Atkı Bere Şapka Eldiven Örgüleri

Çanta ve şapka takımı ördüm, çantanın arkası düz ikili trabzan, yanlarına da 4 parmak
genişliğinde ikili trabzan dan parça örüp ekledim içi geniş ve kullanışlı oldu, ön yüzünü, aralarına 2 şer zincir ve 3 ikili trabzan yapıp çaprazlama birleştirdim.
Çanta ve şapkayı farklı iki rengi kombinleyerek çalıştım ve üzerlerine çiçekler ve yapraklar hazırlayıp yerleştirdim, çantanın sap kısmına ve şapkanın kenarına zemine zıt renkte kenar oluşturdum, kenarını yaparken, bir başını almadan alttaki trabzanın başına dolgu, iki zincir, bir başını almadan üstteki trabzana dolgu ve yine iki zincir sıralamasıyla kenarını süsledim.
Çantaya astar ve fermuar eklenirse daha kullanışlı olacaktır, ben şimdilik büyük boy çıtçıt kullandım belki fermuara döndürebilirim.

tak%C4%B1m ÖRGÜ ÇİÇEKLİ ÇANTA VE ŞAPKA TAKIMI

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri