Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

2012 Arkadan büzgülü uzun bere

"Arkadan Büzgülü Uzun Bere" "2012 "Arkadan Büzgülü Uzun Bere" Örnekleri Modelleri Resimli Anlatım Atkı Bere Şapka Eldiven Örgüleri Derya Bakkal" Atkı Bere Şapka Eldiven Örgüleri

Arkadan büzgülü uzun bereyi komşum kızına örmüş, benim kızım da beğenince aynısından bir tane de bize örmüş sağolsun, kankiler çizgili berelerini karlı günlerde sık sık kullandılar. Modelden çalarak yeşil ve beyaz merserizeden ben de iki tane ördüm, yapılışı gayet basit aslında.

İpin ve şişin numarasına göre ilmek atılır… bu berenin ipi çok kalın değil saydım 128 ilmekle başlanmış, iki ters iki düz lastik kısmından sonra düz örgüyle iki karış kadar örüp kesiyoruz, tepe kısmına kıvırdığımız ipi takıp büzüyoruz hepsi bu kadar. Torba gibi bişey oluyor bu aralar gençlerin sevdiği bir model sanırım sık sık rastlıyorum.

%C3%A7izgili%20bere Arkadan büzgülü uzun bere

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri