Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

2012 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

81115543og7 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

SPİRAL ÖRGÜ KOLYE VE KÜPE
Malzemeler:
Kum boncuk
Boru boncuk
0>20 mm misina
Papağan
Halka
Küpe kancası
yapılışı:
83216669zt8 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

KOLYE
1- misinanın ucunu düğümledikten sonra bir kum, bir boru olmak üzere 3 takım boncuk diziyoruz>

83216669zt8 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

2- Sadece ilk taktığımız kum boncuktan misinanın gidiş yönüne göre tekrar
misinayı geçiriyoruz
71891869ol4 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

3- Misinaya 1 kum, 1 boru boncuk takıp, bir sonraki kum bocuktan misina yönünde tekrar misinayı geçiriyoruz
42870781zu1 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

4- 3> işlemi kolyemiz istenilen boya gelene kadar devam ediyoruz

82508982za2 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

5- Misinayı koparmadan boru boncuk yerine 2 şer kum boncuk takarak bir sıra döndükten sonra kum boncuklardan tuğla örgüsü yaparak ve sonunda azaltıp ucunu yuvarlatarak kapama yapıyoruz>
6-Kapamanın ucuna da 3 boncuk dizip, papağanı misinaya takıp tekrar 3 boncuk dizerek halka oluşturuyoruz> Misinayı boncukların içinden tekrar geçirip sağlamlaştırıyor ve sıkıca bağlayarak ucunu gizliyoruz>
7- başlangıç ucuna tekrar misinamızı bağlayıp 5> maddede yaptığımız işlemleri papağan takmadan yapıyoruz>

7kupexr1 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım
KÜPE
(KÜPEYİ ÖRDÜĞÜMÜZ ŞEKİLDE İKİLİ KOLYE DE YAPABİLİRİZ

1- misinanın ucunu düğümledikten sonra bir kum, bir boru olmak üzere 2 takım boncuk diziyoruz
kupe1mz9 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

2- Sadece ilk taktığımız kum boncuktan misinanın gidiş yönüne göre tekrar misinayı geçiriyoruz
kupe2au0 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım

3- Misinaya 1 kum, 1 boru boncuk takıp, bir sonraki kum bocuktan misina yönünde tekrar misinayı geçiriyoruz>
kupe3nf9 Kolye ve Küpe Yapımı Resimli Anlatım
4- 3> işlemi küpemiz istenilen boya gelene kadar devam ediyoruz>
5- Yuvarlak küpenin iki ucunu birleştirip, 1-2 sıra kolyedeki kapama gibi örüyor, iki boru boncuk geçirerek halka yerine üçgen bir parça yapıyoruz>


0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri