Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Sakallı İpten Perde Nasıl Yapılır? 2012

Perdenin kullanılacağı pencerenin ölçüsü alınır. Benim yaptığım 90 cm. lik bir perde olacak. Alınan ölçü kadar sakallı iple zincir çekilir. 3 numara tığ kullandım.

Çektiğim zincire kutucuklar yaptım. 3 zincir çekip 3 lü trabzanlar halinde sıra sonuna kadar ördüm.
4 sıra olunca bitirdim. Atkı saçağı takar gibi her kutucuğa sakallı ipten taktım. Keserken kirpi yünün döküntüsü çok oluyor. mutfakta halıyı kaldırıp, yerde kestim. Kalebodurları da ölçü yaptım. Daha kolay oldu. 3 kirpi yünden sonra alize dut ipten almıştım, arasına taktım.
Perdeyi taktıktan sonra oturup uzun olan ipleri düz bir şekilde kesmeye çalıştım.


0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri