Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Güllü Merdiven Dantel Örnekleri

Ağır, Merdiven, Pike ve Nevresim Danteli Modelleri

Dantel ağır ve çok gösterişli bir model. Pike ve nevresimlere de çok yakışır. Dantel zaten çok geniş bir de merdiven yada oyma denilen tarafı olunca… Dantel örmeyi her kes sevmez, sabır isteyen ve oyalayan bir tir. Ama boşa vakit geçirmemek için de çok ideal olduğu için mesleği ne olursa olsun bütün hanımların da yaptığı bir iştir. icon smile Güllü Merdiven Dantel Örneklerig%C3%BCll%C3%BC merdiven dantel Güllü Merdiven Dantel Örnekleri

Mesela el işlerinin her türlüsünü çok sevip değer veren amiral hanımı, iğne oyası meraklısı doktor, siyasal bilimler mezunu pikocu, yine ünv mezunu aile ekonomisi için iğne oyası yapan, ünv mezunu rokoko(brezilya nakışı) ve punch nakışı yapan, aklıma gelmeyen daha bir çokları… Buna karşılık biz kızlarımızı okutuyoruz deyip elini hiçbir şeye sürmeyenleri, Ben uğraşamam diyenleri icon smile Güllü Merdiven Dantel Örnekleri Çeşit çeşit insanız yani…
Bana, el işçiliği zahmetli alıcaksın hazırı kullanacaksın diyenlere… Ben evime yeni eşya alsam muhakkak el işçiliği olanlarından alırım. Emek verilmiş, bir baştan sunta konup sondan koltuk alınmamış olmalı. Ben böyle düşünüyorum.
Bu yüzden olsa gerek hazır çiçekleri bile sevmem. Emeksiz olan herşey bana banal gelir. Heleki hiçbir özelliği olmayan hazır harçları değerli bulanlara şaşarım.


0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri