Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Mandal önlügü

Mandal önlügü mandallik mandal çantasi
Günümüzde mandal önlügü ören pek nadirdir fakat kullanim açisindan çok rahat herkese tavsiye edebilecegim bir model
Yapilisi: Önce renkli çiçekleri ördüm daha sonra siyah iple kenarini döndüm iki sira daha sonra krem rengi yeri örüp motifi tamamladim bu motifleri igne ile diktim modelde görüldügü gibi siyah iple bu motiflerin üzerine trabzan yaptim ve istege bagli aralara kutucuk yaptim cep kisminda 8, 6,4 seklinde kestim arka kismi düz baslayip boyu gelene kadar ördüm arka kisimda kesme yapilmadi bu iki parçayi tig ile birlestirdim kenarini tigladim cep kismindaki çiçekleri sonradan örüp diktim örgü örmeyi sevenleri rahatlikla örebilecegi bir model


Mandal önlügü
Mandal önlügü Mandal önlügüMandal önlügü

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri