Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

YAPRAKLI PITIRCIK BAKTUS SAL 2

YAPRAKLI PITIRCIK BAKTUS SAL 2 Hepinize merhabalar sevgili dostlarim ve ziyaretçilerim.. gününüz haftaniz gönlünüzce geçsin hosgeldiniz sefalar getirdiniz bloguma.Bugün kizimin ögretmenine hediye ördügüm pitircik baktus sal modelimizle geldim geçen ay örmüstüm ütülemeden çekmisim resmini..Ütülenmis hali çok daha güzeldi ama resimleyemedim malum fotograf makinamiz hala servisde ne kadar uzun sürüyor bu bakim isleri özledim makinami:((
Bu arada blogumun temasi üzerinde firsat buldukça çalismaya devam ediyorum her kösesi içime sininceye kadar devam edecek çalismalar..Temamin türkçelestirmesini Bloghocam yapti kendisine buradan bir kez daha tesekkür ediyorum.Bloguna ugramanizi tavsiye ederim blogunuz için harika öneriler ve paylasimlar bulacaksiniz..
Bugünlük benden bu kadar ilk firsatta tüm dostlarimi tek tek ziyaret edecegim insaAllah..selametle kaliniz...
YAPRAKLI PITIRCIK BAKTUS SAL 2

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri