Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Örgü Bebek Babet Yapilisi


Örgü Bebek Babet Yapilisi
Babetin Yapilisi
15 zincir çektim; 15 tane trabzan yaptim. Uç kisimlarininn ön kismini ayni delige 8 tane trabzan yapip zincirin karsini da 15 trabzan yapip son delige 6 tarabzan yaptim.
Ikinci sirada ayni sekilde trabzan yapiyoruz, ayni delige yaptigimiz 8 ve 6 trabzanin il ve son trabzan üzerine bir digerlerine 2 ser trabzan yaptim. 3 sira sonra 1 sirada sik igne yaypi sari ipe geçtim.
Sari ipte artirma yapmadan arka ilmege trabzanlari yapmaya devam ettim; 2 sira sonra önlerine bir delik bos birakip diger delige trabzan yaptim. Üzerine çiçek yapip diktim. Yaninada bagcigini 20 zincir atip üzerine trabzan yapip bitirdim.
resimlere tiklayarak büyük hallerini görebilirsiniz bebek örgüleri bebek battaniyeleri patik sapka modelleriÖrgü Bebek Babet Yapilisi

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri