Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Eldiven Lif Modelleri



Merhaba hanımlar, Çeşit çeşit lif modelleri örmeye doyamayanlar için bir lif modeli daha. Üstelik çok hoşunuza gideceğini düşündüğüm bir model çünkü diğer liflerden oldukça farklı bir görünümü var. Eldiven şeklinde hatta el şeklinde bile diyebiliriz. Bazı eldiven lifleri öylesine süslüyorlar ki tıpkı bir bayan eli gibi ojesini bile koyuyorlar tırnak kısımlarına oldukça gerçekçi duruyor. Kullanım açısından pek tercik edileceğini sanmıyorum ama süse gösterişe düşkün olan biz bayanların böyle bir lif örüp banyolarına dekor olarak koyacaklarını tahmin ediyorum. Örmesi de hiç zor olmayan eldiven lif örneklerinin en güzellerini redimli olarak sizlerle paylaşıyorum hanımlar. Yakın bir zamanda eldiven lif yapılışını da resimli ve videolu olarak sizlere anlatmaya çalışacağım. Yine yıldız dediğimiz lif modeli ile örülüp eldiven şekli verilen bu lif örneğine dilerseniz daha süslü olsun diye küçük bir yüzük yapıp parmağına dikebilir, lifin üzerine çiçek desenleri koyabilir, kurdela ile bileğini bağlayabilirsiniz hatta bazı hanımlar incilerle bile süslüyor ve çok şık duruyor. Kızlarınızın çeyiz sandığında eminim değişik ve güzel lifler olsun istersiniz. Eğer öyle düşünüyorsanız işte size fırsat böyle farklı bir lif modelini hemen örün derim. El işine yatkın olan el becerisi iyi olan hanımlar resimlere bakınca tarif bile etmeye gerek kalmadan hemen örebilirler diye düşünüyorum. Ben pek anlamıyorum örgüden falan ama hoşuma giden bir örnek bulduğumda da annemden istemekten geri kalmıyorum eğer sizde yapamam diyorsanız bence annelerinizden isteyin kızlar onlar zaten görürü görmez aa çok kolaymış yaparız derler emin olun. Hadi bakalım hepinize şimdiden kolay gelsin bayanlar, bizi takip etmeye devam edin, tekrar görüşene dek sağlıkla ve hoşça kalın…

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri