Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

beyaz siyah desenli örgü kazak

Burda dergisinden bakarak ördügüm yazlik - baharlik merserize buluz. O zaman iyiki yapmisim , simdi böyle bir is için ne sabrim ne de zamanim var.Zamani olanlar ertelemesin.Buluz çok kolay düz örgüyle örülüyor, yalniz desenleri koymak biraz zahmetli.


Tamamen derginin ölçülerini kullanarak ördüm. Dergi yakayi kayik yaka olarak vermisti . Ben yarim balikçi yaptim. Dergi yaka ve lastik kisimlara siyah ip kullanmisti.Ben beyaz kullandim . Bunlarin disinda degisiklik yapmadim.700 gr. beyaz ve 200 gr. siyah merserize iplikle, 3 ve 4 numara sise ihtiyaç var.
Arka: 3 numara sisle 109 ilmekle baslayin ve aralarda 13 ilmek artirarak 4 cm lastik örün. son sira 122 ilmek olacak. 4 numara sise geçerek 5 cm araliklarla model koyarak 47 cm örün.
Ön:Tamamen arka gibi örün.
Kollar: 3 numara sisle 53 ilmekle baslayin , aralarda 21 ilmek artirarak 4 cm lastik örün. 4 numara sise geçerek 8 cm beyaz sonra model ve 13 cm beyaz sonra model koyarak örün. Lastikten sonra 7 defa her 6 sirada bir iki kenarda 1 er ilmek artirin. Sonra 20 defa her 4 sirada iki kenarda 1 er ilmek artirin.Son olrak 128 ilmekle bitirin.
 Modelleri örgü sirasinda uygulayin .Sonradan üzerine islemek ayni görüntüyü vermiyor.
 zigzig örgü kazak örülüsü,bayan kazak modeli,örgü kazak modeli,örgü kazak modelleri,modelleri,modelibeyaz siyah desenli örgü kazak

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri