Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Tunus İşi Patik Örnekleri








Merhaba sevgili hamınlar, sizlere bir çok örgü tekniği sunmuştum hatırlarsanız. Şimdi bu örgü tekniklerine bir yenisini daha ekliyorum. Bir adı da afgan işi olan ama genelde halk arasında tunus işi olrak bilinen güzel bir örgü tekniği. Tunus işi ile ilgili bir çok kaynkatna bir çok güzel ve farklı desenler bulmanız elbette mümkün. Ben sizlerle tunus işi ile örülmüş patik modellerini paylaşmayı seçtim ve en güzel tunus işi patik örneklerini resimli olarak paylaşıyorum. İnşallah ilerleyen zamanlarda tunus işi patik örneklerinini yapılışlarını da yine resimli ve videolu olarak sizlere sunmaya çalışacağım.

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri