Lif Örnekleri, Elişi, Derya Baykal, Dantel Oya Örgüleri

MENÜ

En Cok Okunanlar


Bu Blogda Ara

Fiskos Örtüsü

Fiskos ÖrtüsüBu fiskos masasini ördügümde 18-19 yaslarindaydim, ve her zaman için güzel bir anisi vardir. Annemle bir gün tanidik bir teyzeye misafirlige gittigimizde bu masa örtüsü çok hosuma gitmisti. Modelini çikarmak için istedigimde ise olumsuz yanitla karsilasmistim. Tabi ev sahibinin de kendince hakli sebepleri vardi. Daha önceleri bir baskasina model olarak verdiginde ummadigi manzaralarla karsilastigini ve kendince bir daha modellerini kimseye veremeyecegini söylemisti. Laf aramizda; bu arada modelinin de kimsede olmasini istemiyordu açikcasi. Ben de üzülmüstüm tabi ve bir iki saatligine de olsa veremezmisin dedigimde "olabilir" dedi.Eve geldigimde ortasini evde bulunan bir oda takimindan yapmayi planlamistim. Sonrasini da annemle birlikte azar azar örneklerini çikardik. Kalan yerlerinin de sayilarini bir kagida yazmistim. Simdilerde olsa ne güzel çekersin makinayla fotosunu. Ama nerde o zamanlar dijital makina... Neyse modeli bir kaç saat sonrasinda ablaya götürüp vermistim sagsalim :) Neticede masayi bitirmistim ve çokta begenildi. Ayrica bu gayretime herkes çok sasirmisti, örtünün sahibi bile. Benden model istiyenlere ben de benim çikarmis oldugum küçük motifleri vermistim:) Aslinda burcumun geregi çok maymun istahli biriyimdir. O yüzden bitiresiye canim çikmisti. Hele son siralari yokmu günde ancak bir iki sira yapabiliyordum.Fiskos Örtüsü Simdilerde hiç yapamiyorum. Açikçasi nedeni ise bu bilgisayar malesef... Insallah fiskos örtümü sizler de begenirsiniz. Su anda kullaniyorum. Artik diyorum iyiki de örmüsüm. Çünkü hazirlardan çok seviyorum örme danteli. Masanin ipi heralde Dirima markaydi ve 100er gr.lik 4 yumak ip bitti. Umarim begenmissinizdir... Fiskos Örtüsü

0 yorum:
Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler


Blog Arşivi

Online
Lif Örnekleri